zondag 31 oktober 2010

A taste of honey

Deventer


We zijn speciaal hier naartoe gegaan omdat de zelfgemaakte appeltaart hier zo goed schijnt te zijn!
en ik kan niet anders melden dat we het volledig daarmee eens zijn!
De taart is koud, maar dan moet ik er ook bijzeggen dat de zaak net 5 minuten open was toen wij er waren.
Heel bijzonder is dat dit een appeltaart is met een hele eigen smaak.
Het deeg is heel erg lekker. ik vermoed dat er hazelnoten doorheen zitten, maar weet t niet zeker.
De stukken appel zijn groot en er zitten noten in. Behoorlijk machtig.
de slagroom erbij komt uit een automaat.
Heel erg leuk (en lekker natuurlijk) dat deze appeltaart echt totaal anders is van de smaak die we gewend zijn, maar tóch wel gewoon appeltaart is. lastig uitleggen. ik zou zeggen ga het proeven!!!

€ 3,15
ons cijfer: 7,5

2 opmerkingen:

  1. oeh ik krijg trek in appeltaart van deze site, al vraag ik me af of ik nog zin in appeltaart zou kunnen hebben na 5 maanden appeltaart proeven :)

    Komt er ook een appeltaart top 10?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zin in appletaart blijft altijd hoor! haha
    het zou leuk zijn om een automatische ranglijst toe te voegen, wwaardoor er altijd een top 10 in beeld is, maar ik weet niet hoe ik dat hier voor elkaar moet krijgen (gewoon een top10-blog schrijven kan uiteraard ook, maar dat is toch minder leuk)

    BeantwoordenVerwijderen